Mjays Planet

Subprime anyone?

Posted in Sonstiges by Martin Spindler on March 5, 2008

Ich bin gerade über das Blog von Greg Mankiw gestolpert, dem Prof. aus Harvard, mit dessen Buch ich vor einiger Zeit mal eine etwas intensiver Bekanntschaft gemacht habe.

Und was findet sich da als letzter Post – ein Comic über die Zusammenhänge des Subprime Markets.

Der Blog ist auf jeden Fall jedem zu empfehlen, der sich ein wenig für Ökonomie interessiert. Als Adressaten sind seine Studenten angegeben.

Tags: , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: